W związku z panującą pandemią koronawirusa, wizyta w urzędzie miasta możliwa jest obecnie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się.
- Niestety z naszych obserwacji jednoznacznie wynika, że około 20 procent interesantów nie korzysta z zarezerwowanego terminu - informuje Dariusz Sadowski z Centrum Informacji Miasta.
Zobacz też: Szczecin: Lepiej tego nie rób! Za deptanie krokusów możesz słono zapłacić!
W przełożeniu na liczby, wygląda to tak, że dziennie jest to nawet 120 osób, tygodniowo 600, a miesięcznie prawie 2,5 tysiąca. Tyle osób mogłoby w tym czasie załatwić sprawy, niestety nie mają takiej możliwości, gdyż terminy są zablokowane.
- W związku z powyższym apelujemy do mieszkańców, którzy mimo wcześniejszej rezerwacji nie zamierzają jednak przychodzić do magistratu, o odwoływanie wizyt - mówi Dariusz Sadowski.
Wizytę w urzędzie można odwołać na dwa sposoby:
1. Na stronie www.eurzad.szczecin.pl w panelu „zarezerwuj wizytę” proszę wejść w „odwołanie wizyty” następnie wystarczy wpisać nr PESEL i wówczas system umożliwi odwołanie wizyty.
2. Wysłać e-maila na adres odwolajwizyte@um.szczecin.pl i wpisać w treści lub tytule: imię i nazwisko, datę oraz godzinę wizyty i kategorię sprawy.
Dzięki odwołaniu wizyty, termin "uwolni się" i dzięki temu będzie dostępny dla innej osoby.