Spis treści
Osoby chętne do pełnienia funkcji rachmistrza mogą zgłaszać swoje kandydatury w dniach 1-9 lutego.
Kto może zostać rachmistrzem?
Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:
- mieć ukończone 18 lat,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
- posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Co robi rachmistrz?
Do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:
- przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych w zależności od aktualnej sytuacji związanej z epidemią COVID-19 z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego z zainstalowaną aplikacją formularzową;
- zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej.
- przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie (np. w przypadku rezygnacji, zachorowań itp.) lub dotrzymanie terminu realizacji spisu będzie zagrożone.
Zobacz też: Police: O mało nie zderzył się z radiowozem, a potem próbował oszukać alkomat. Sam nie mógł uwierzyć w liczbę promili!
Gdzie składać oferty?
Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie urzędu gminy (za pośrednictwem urny) lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej na skrzynkę e-mailową urzędu: [email protected], platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:
- w przypadku osobistego złożenia dokumentów do urzędu lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu,
- w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail),
- w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna z datą wpływu na urzędową skrzynkę na ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym),
- w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.
- za pośrednictwem urny podawczej na dokumenty w Urzędzie Miasta Szczecin pl. Armii Krajowej 1 oraz w Filii Urzędu Miasta na Prawobrzeżu przy ul. Rydla 39-40.
Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Ile może zarobić rachmistrz?
Wynagrodzenie rachmistrza terenowego zależy od liczby wypełnionych formularzy. Jest to iloczyn stawki w wysokości: 7 zł brutto za każdą prawidłowo spisaną osobę.
Więcej informacji na temat spisu można uzyskać na stronie: www.szczecin.pl/spis oraz w Gminnym Biurze Spisowym w Szczecinie – nr tel. 91 424 5229, 91 424 5237; e-mail: [email protected]
Zobacz też: Szczecin chce pomóc gastronomii w trudnym czasie lockdownu
Polecany artykuł: