Jedna z ofert mieści się w zakładanym budżecie. To oferta firmy STRABAG Sp. z o.o. z Pruszkowa, która swoje usługi wyceniła na 21 385 319,55 zł. Drugą firmą, która zgłosiła się do przetargu jest konsorcjum firm ROVERPOL z Warszawy i ROVER Intraestructuras, SA z Walencji z ceną 25 953 000,00 zł, czyli o prawie 2 miliony więcej, niż miasto planuje wydać.
Zakładany budżet wynosi 23 857 376, 61 zł.
Komisja przetargowa zajmie się teraz oceną ofert.
Czytaj też: Pół roku "torowej rewolucji" w centrum Szczecina. Co się zmieniło w tym czasie? [ZDJĘCIA, WIDEO]
Inwestycja obejmuje przebudowę ul. Modrej i Koralowej. W zakres prac wchodzi m.in:
- poszerzenie jezdni i wykonanie nowej konstrukcji jezdni;
- wykonanie pasów rowerowych;
- przebudowa skrzyżowań z drogami publicznymi;
- przebudowa zatok autobusowych;
- przebudowa i budowa chodników;
- przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych;
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z przebudową;
- wykonanie elementów stałej organizacji ruchu;
- budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej;
- budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego,
- budowa kanału technologicznego;
- przebudowa kolidującego uzbrojenia podziemnego i naziemnego;
- remont przepustu;
- zagospodarowanie zieleni w granicach projektowanego pasa drogowego.
Wybrany wykonawca będzie miał na wykonanie zadania 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Czytaj też: Szczecin: Budowa węzła Łękno wchodzi w kolejny etap. Zamknięte skrzyżowanie, utrudnienia i objazdy [ZDJĘCIA]