Od piątku, 20 marca drzwi szczecińskiego magistratu będą zamknięte dla mieszkańców. Wszystkie dotychczas zarezerwowane wizyty zostały anulowane, a nowe nie będą umawiane. Niezbędne sprawy można załatwiać korzystając z poczty, Internetu i specjalnych urn. Jak załatwić sprawę?
Czytaj też: TU KUPISZ "Super Express" w trakcie kwarantanny!
Wnioski i podania do Urzędu można:
- Wysłać pocztą na adres Urząd Miasta Szczecin pl. Armii krajowej 1, 70-456 Szczecin
- Złożyć za pośrednictwem platformy EPUAP
- Wrzucać do specjalnie przygotowanych urn, które znajdują się:
- Przy wejściu do prawego skrzydła Urzędu Miasta na Pl. Armii Krajowej 1
- Przy wejściu do Filii Urzędu Masta na Prawobrzeżu, ul. Rydla 39-40
Czytaj też: Lekarz przez telefon wystawi ci zwolnienie i receptę. Jak to działa?
Urny będą dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30. Wnioski należy wrzucać do urny w zaklejonych kopertach, które będą dostępne na stojakach obok. Znajdą się tam również wydruki najpopularniejszych formularzy oraz długopisy.
Na wnioskach należy podać dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej. Warto też pamiętać, aby na kopercie „hasłowo" opisać rodzaj sprawy lub nazwę wydziału, do którego kierowany jest wniosek.
Do wniosków należy dołączać wymagane załączniki oraz (jeśli jest to wymagane) potwierdzenie opłaty. Wszelkie szczegóły dotyczące poszczególnych spraw i niezbędnych dokumentów, a także numery kont dostępne są na stronie urzędu.