Do zrobienia zostało już coraz mniej. W gruntownie zmodernizowanej kamienicy znajdującej się obok dawnej zajezdni, prowadzone są prace wykończeniowe. - Trwa dostawa wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych oraz sal konferencyjnych - mówi Piotr Zieliński ze spółki Szczecińskie Inwestycje Miejskie. - Jednocześnie prowadzony jest rozruch technologiczny instalacji w budynku. Na budynku łącznika wykonywane są okładziny ścienne oraz sufity podwieszane, wykonywane jest również wykończenie posadzki przemysłowej w hali głównej. W części zewnętrznej rozpoczęto odtwarzanie placu z kostki granitowej w okolicy budynku łącznika.
Czytaj też: Pół kilometra zjeżdżalni. Wyposażają szczecińską "Fabrykę Wody" [ZDJĘCIA]
Ciąg dalszy pod galerią zdjęć
Pandemia i wynikające z niej opóźnienia w dostawie materiałów budowlanych oraz urządzeń niezbędnych do realizacji inwestycji, niestety odbiła się na harmonogramie robót postępujących po sobie w kolejności technologicznej ich prowadzenia.
- W związku z powyższym i mając na względzie ustawę o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, wykonawca złożył wniosek o przedłużenie terminu realizacji robót - tłumaczy Piotr Zieliński.
Ostatecznie nowa część Muzeum Techniki i Komunikacji ma zostać oddana do użytkowania w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Czytaj też: Szczecin: Dlaczego tramwaje jeżdżą tyłem? Dziwne manewry na Rondzie Giedroycia [ZDJĘCIA, WIDEO]