Polecany artykuł:
Mieszkańcy którzy przyjdą załatwiać swoje sprawy do Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie będą pozytywnie zaskoczeni. Biuro Obsługi Interesantów przeszło gruntowny remont. Wcześniej jedno małe okienko i kolejka do drzwi, teraz dwa nowe stanowiska a także nowe miejsce do obsługi niepełnosprawnych interesantów.
Przeczytaj również: Byłeś na meczu Pogoń Szczecin - Zagłębie Lubin? Oznacz się na gigapanoramie!
- Wszyscy którzy mają jakieś trudności z poruszaniem się, u nad będą mieli czysto łatwo i wygodnie, Jest duży wyremontowany hol, jest miejsce do wypełnienia wniosku, a także jest miejsce do tego aby poczekać na swoją kolejkę - mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego.
To także nowa i lepsza jakość dla pracowników Zarządu którzy codziennie przyjmują ponad 120 pism i odbierają setki telefonów, dodaje Hanna Pieczyńska.
- One pomagają wypełnić wniosek, one informują, one doradzają w związku z tym naprawdę zależało nam na tym żeby nie tylko nasi pracownicy, ale także interesanci czuli się u nas zdecydowanie lepiej.
Przeczytaj również: Groźnie wyglądające potrącenie w centrum Goleniowa. Zawinił rowerzysta [WIDEO]
Przypominamy, że Biuro Obsługi Interesantów czynne jest w dni robocze w godzinach od 7:30 - 15:30.
mówi Hanna Pieczyńska:
mówi Hanna Pieczyńska: