Według magistratu potrzebne jest uporządkowanie transportu w Szczecinie. Nie tylko komunikacji miejskiej, ale też roweru miejskiego i transportu indywidualnego. Wprowadzenie taryfy przystankowej może być zachętą do częstszego korzystania z komunikacji miejskiej. W związku z tym szczecinianie mieliby zrezygnować z przemieszczania się za pomocą samochodów. Jest to jednak proces długotrwały i czasochłonny.
Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie do połowy roku ma przygotować analizę dotyczącą wprowadzania taryfy przystankowej. Miasto wydaje ponad 200 milionów złotych na utrzymanie komunikacji miejskiej natomiast zarabia na tym tylko 90 milionów.

i
Sprzedaje się coraz mniej biletów komunikacji miejskiej w Szczecinie - potrzebne są zmiany
2017-03-05
9:10
Dlatego urzędnicy zastanawiają się nad wprowadzeniem taryfy przystankowej - pasażerowie płaciliby za to ile przystanków przejadą, zamiast kupować bilety czasowe.