Polecany artykuł:
Mówi się, że Bolt to największa konkurencja popularnego w Polsce Ubera. Dla szczecinian wprowadzenie nowej aplikacji oznacza możliwość skorzystania z alternatywnego źródła zamawiania przejazdów. Do tej pory trzeba było korzystać z taksówek.
- Naszym celem, od początku działania firmy, jest dostarczanie takich rozwiązań transportowych, które sprawią, że poruszanie się po mieście, będzie komfortowe, tanie i dostosowane do aktualnych potrzeb pasażerów. Chcielibyśmy, aby możliwość zamawiania przejazdów przez Bolt była do końca tego roku dostępna we wszystkich średnich i większych polskich miastach - wyjaśnia Alex Kartsel, Country Manager Bolt w Polsce.
Przeczytaj również: Kupili używaną książkę. W środku znaleźli... testament sprzed lat!
Aby móc zamówić przejazd, należy na smartfonie zainstalować aplikację Bolt. Jeszcze przed potwierdzeniem przejazdu pasażer informowany jest o tym, jaka będzie jego całkowita cena. Może również zobaczyć imię kierowcy, a także markę i numer rejestracyjny samochodu. Wszystkie te dane, wraz z dokładną trasą przejazdu, zostają zapisane w aplikacji, co znacząco wpływa na bezpieczeństwo pasażerów. Cenę, oraz przewidywany czas oczekiwania na kierowcę, można również sprawdzić podczas korzystania z Google Maps.
Istotnym elementem aplikacji jest również możliwość wystawienia oceny kierowcy, aby poinformować innych użytkowników o tym, czy byliśmy zadowoleni z usługi.
Aplikacja Bolt obecna jest w Polsce od 2016 roku, wcześniej funkcjonowała jednak pod nazwą Taxify. - Zmiana logo i nazwy podyktowane były dynamicznym rozwojem marki na całym świecie, również w Polsce - tłumacza przedstawiciele firmy.