Utrudnienia czekają klientów ING Banku Śląskiego, Credit Agricole oraz Toyota Bank. Będą to przede wszystkim problemy z płatnościami kartą, brak dostępu do bankowości internetowej oraz niedostępna infolinia.
ING Bank Śląski
Od 5 do 8 stycznia planowane są prace serwisowe w wyniku których czasowo niedostępne będą:
- w nocy z niedzieli na poniedziałek - 7/8 stycznia od godz. 23:00 do godz. 06:00 płatności BLIK, system ING CardsOnLine oraz aplikacja na telefon Moje ING mobile
- w niedzielę w nocy 8 stycznia od godz. 00:00 do godz. 03:30 system bankowości internetowej dla klientów korporacyjnych ING Business wraz z jego wersją mobilną oraz system eINGvoicing
Bank informuje także, że:
- od piątku 5 stycznia od godz. 19:00 do poniedziałku 8 stycznia do godz. 15:00 posiadacze kart kredytowych i kart obciążeniowych (typu charge) nie będą mogli wykonać przelewu z rachunku karty kredytowej oraz zamawiać i aktywować kart kredytowych oraz nadawać i zmieniać im numeru PIN.
- w nocy z 7/8 stycznia od godz. 23:00 do godz. 06:00 mogą występować problemy z płatnościami kartami debetowymi.
- 7/8 stycznia od godz. 23:00 do godz. 03:30 nie będzie możliwości realizacji wypłat oraz wpłat w urządzeniach ING oraz sieci Planet Cash oraz dodatkowo od godz. 11:30 do 14:00 mogą występować problemy w realizacji transakcji kartami kredytowymi i obciążeniowymi.
Co można zrobić w tym czasie?
- Możesz korzystać z bankowości Moje ING przez przeglądarkę internetową w telefonie.
- Zaplanowane przelewy, w ramach możliwości, wykonaj wcześniej.
Jeśli wiesz, że będziesz potrzebować gotówki, możesz bezpłatnie wypłacić ją wcześniej w bankomacie ING lub sieci Planet Cash, a także w punktach handlowo-usługowych przez tzw. Cashback (usługa dostępna w wybranych sklepach i na stacjach benzynowych) - czytamy na stronie banku.
Przeczytaj również: Wjazdówki na cmentarz teraz także przez telefon
Credit Agricole
Od godz. 23:00 w sobotę 6 stycznia do godz. 8:00 rano w niedzielę 7 stycznia wyłączone będą serwisy bankowości elektronicznej CA24 oraz ograniczony zostanie dostęp do produktów i usług naszego banku.
W informacji na stronie banku czytamy:
- W szczególności niedostępne będą serwisy CA24 (internetowy, mobilny, tekstowy), automatyczny serwis telefoniczny IVR, płatności internetowe Przelew Online. Nie będzie więc np. można zalogować się na swoje konto w e-banku, aplikacji mobilnej, zapłacić za zakupy przelewem online w sklepie internetowym.
- Nie będzie możliwe również otrzymywanie powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą czy odpowiedzi na wysłane zapytanie o saldo. Serwis telefoniczny CA24 będzie dostępny wyłącznie w zakresie zastrzegania kart - poza zastrzeżeniem karty, nie będzie możliwe wykonanie żadnej innej operacji w tym serwisie.
- Nie przewidujemy utrudnień w korzystaniu z kart płatniczych w sklepach i punktach usługowych, a także przy wypłacie gotówki z bankomatów. Wpłaty dokonane na rachunek za pośrednictwem wpłatomatów zostaną zaksięgowanie w poniedziałek rano, po godz. 8.
Jednocześnie bank informuje, że nie przewiduje żadnych zmian związanych z logowaniem do systemów. Oznacza to, że od klientów nie będą wymagane inne dane w czasie logowania niż dotychczas. Nie będzie potrzebne żadne uaktualnianie danych, ani ich dodatkowa weryfikacja.
Przeczytaj również: Szczecin ma nowych "policjantów". Poznajcie Sarę i Aslana!
Toyota Bank
Bank na swojej stronie internetowej informuje swoich klientów o tym, że w sobotę (6.01.2018) niedostępna będzie infolinia.