Kampania ma również na celu przekonanie mieszkańców gmin i województw ościennych do podjęcia zatrudnienia w stolicy Pomorza Zachodniego. Skierowana jest nie tylko do mieszkańców Szczecina, ale też województw pomorskiego, lubuskiego i wielkopolskiego.
- Postanowiliśmy pójść krok dalej i zaznaczyć oddziaływanie naszego miasta trochę szerzej - mówi Marek Kubik, Prezes Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej. - Stąd też pomysł na zaistnienie w innych dużych miastach jak Koszalin, Piła czy Gorzów Wielkopolski. Nie bez kozery ostatnie największe projekty z branży e-commerce pojawiły się właśnie w naszych okolicach. Szczecin oferuje pracę, i to naprawdę różnorodną.
Od 16 stycznia do końca miesiąca w największych portalach internetowych pojawiać się będą banery reklamowe z hasłem kampanii "Jest praca w dobrym klimacie", które kierują do serwisu kampanii www.kariera.szczecin.eu. To właśnie tam można znaleźć informacje na temat akcji oraz loga 34 kluczowych firm i instytucji, które rekrutują w Szczecinie i które zaangażowały się w kampanię. Są to między innymi partnerzy strategiczni: Amazon, Zalando, KK Wind Solutions, Asseco Data Systems i home.pl. Po kliknięciu na logo przenosimy się na strony rekrutacyjne danej firmy.
O akcji informują także 30 sekundowe spoty, które pojawią się na antenie stacji radiowych oraz 34 bilbordy, które zawisły w głównych miastach województwa zachodniopomorskiego.
Łączny koszt kampanii to 90 tysięcy złotych. Organizacją i promocją kampanii zajęła się Agencja Rozwoju Metropolii Szczecińskiej.
Reporter: Joanna Gralka - Radio ESKA Szczecin