Na pętli nie ma już starego budynku kasowego. Kontynuowane są rozbiórki starej infrastruktury.
- Trwa budowa kolejnych fragmentów torowiska tramwajowego - informuje Piotr Zieliński ze szczecińskiego magistratu. - Przygotowywane jest m.in. zbrojenie i szalunki pod betonowanie płyty podtorowej. Na ul. Kupczyka układane są kolejne warstwy nawierzchni drogowej oraz ścieżki rowerowej. Prace toczą się również przy betonowaniu dna zbiornika retencyjnego.
W związku z toczącymi się pracami w środę 19 sierpnia zaplanowano wprowadzenie zmian w organizacji ruchu. Zmiany obejmą wprowadzenie bypassu dla samochodów w ciągu ul. Zegadłowicza i Al. Wojska Polskiego.
Polecany artykuł:
O węźle Głębokie:
W ramach inwestycji wykonana zostanie pętla tramwajowo-autobusowa z peronami tramwajowo-autbusowymi door to door, miejscami postojowymi kiss&ride, stanowiskami do postoju taksówek, parkingiem rowerowym, stanowiskiem wypożyczalni roweru miejskiego. Na terenie pętli zamontowanych zostanie 8 dwustronnych wiat przystankowych oraz elementy małej architektury takich jak ławki, przysiadki i kosze na śmieci. Pętla posiadać będzie budynek socjalny z poczekalnią dla pasażerów. Węzeł zostanie wyposażony w System Informacji Pasażerskiej oraz system zasilania telefonów komórkowych – ładowny poprzez panele słoneczne.
W ramach przebudowy skrzyżowania Al. Wojska Polskiego z ul. Zegadłowicza, ul. Kupczyka i ul. Miodową powstanie czterowlotowe rondo turbinowe. Inwestycja obejmie również budowę parkingu z zachowaniem walorów parkingu leśnego i okolicznego drzewostanu.