Polecany artykuł:
Telefon dyżurny został uruchomiony na prośbę mieszkańców, którzy mają pytania w związku z funkcjonowaniem programu, a nie mogą osobiście pojawić się w jednym z punktów działających na terenie miasta. Pod numerem telefonu: 91 44 27 124 w godzinach od 7:30 do 15 pracownicy udzielają informacji dotyczących funkcjonowania programu. Niestety trudno się na nią dodzwonić.
- Telefon jest cały czas w użyciu, więc może się tak zdarzyć, że osoby które dzwonią, trafiają na zajęty numer - tłumaczy Maciej Homis z Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie. - Pracownicy obsługują ten telefon rotacyjnie. Jest on cały czas odbierany, natomiast może być tak, że w niektórych momentach trudno się dodzwonić, bo bardzo dużo ludzi dzwoni z pytaniami.
Jeśli problem będzie się powtarzał, niewykluczone, że w najbliższym czasie zostanie uruchomiona kolejna linia telefoniczna.