Problemy zaczęły pojawiać się w czwartek około godziny 14:00 i stale zgłaszają je klienci banku z terenu całej Polski.
- Walczymy z poważną awarią. System Moje ING jest obecnie niedostępny. Występują problemy z logowaniem się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także nasza infolinia. Staramy się jak najszybciej usunąć problem. Nie udało się jeszcze potwierdzić, co jest przyczyną awarii. Nasi specjaliści dalej pracują nad jej rozwiązaniem - informuje na swojej stronie bank.
Przeczytaj również: Bartosz Kurek odchodzi ze Stoczni Szczecin
- W dalszym ciągu niedostępny jest system Moje ING i ING Business.
- Nie można zalogować się do bankowości internetowej ani aplikacji mobilnej.
- Występują problemy z płatnościami kartami.
- Nie działają bankomaty i wpłatomaty ING Banku Śląskiego.
- W ograniczonym zakresie można korzystać z bankomatów obcych i Planet Cash.
- Nie działa infolinia banku.
- Mogą występować opóźnienia w księgowaniu niektórych transakcji
Wciąż nie wiadomo, co jest przyczyną awarii i jak długo potrwają utrudnienia. Bank zachęca, aby na bieżąco śledzić komunikaty na jego stronie internetowej lub na Facebooku.