Awaria w ING Banku Śląskim. Nie działają karty i bankomaty

i

Autor: ING Bank Śląski Awaria w ING Banku Śląskim. Nie działają karty i bankomaty

Poważna awaria w ING Banku Śląskim. Nie działają płatności kartą, bankomaty i przelewy internetowe

2018-11-29 19:59

Klienci ING Banku Śląskiego nie mają dostępu do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Występują także problemy z płatnościami kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, nie można dodzwonić się na infolinię. Co się stało?

Problemy zaczęły pojawiać się w czwartek około godziny 14:00 i stale zgłaszają je klienci banku z terenu całej Polski.

- Walczymy z poważną awarią. System Moje ING jest obecnie niedostępny. Występują problemy z logowaniem się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, płatnościami kartami oraz wypłatą gotówki z bankomatów. Nie działa także nasza infolinia. Staramy się jak najszybciej usunąć problem. Nie udało się jeszcze potwierdzić, co jest przyczyną awarii. Nasi specjaliści dalej pracują nad jej rozwiązaniem - informuje na swojej stronie bank.

Przeczytaj również: Bartosz Kurek odchodzi ze Stoczni Szczecin

  • W dalszym ciągu niedostępny jest system Moje ING i ING Business.
  • Nie można zalogować się do bankowości internetowej ani aplikacji mobilnej.
  • Występują problemy z płatnościami kartami. 
  • Nie działają bankomaty i wpłatomaty ING Banku Śląskiego.
  • W ograniczonym zakresie można korzystać z bankomatów obcych i Planet Cash. 
  • Nie działa infolinia banku. 
  • Mogą występować opóźnienia w księgowaniu niektórych transakcji

Wciąż nie wiadomo, co jest przyczyną awarii i jak długo potrwają utrudnienia. Bank zachęca, aby na bieżąco śledzić komunikaty na jego stronie internetowej lub na Facebooku.

Przeczytaj również: Popularny telewizyjny show na żywo, czyli sylwester miejski 2018/2019 w Szczecinie. To będzie wyjątkowe powitanie nowego roku! [SZCZEGÓŁY, GWIAZDY]

Zobacz #TOWIDEO:

Nasi Partnerzy polecają