"Szanowni Państwo, informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO oraz serwisu iPKO. Karty płatnicze działają prawidłowo. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności usług. Przepraszamy za utrudnienia" - taki komunikat na Facebooku banku PKO BP pojawił się o godzinie 16.29.
Bank jest świadomy problemów i już pracuje nad ich rozwiązaniem. Trudno jednak przewidzieć jak długo potrwa proces naprawy.
Przeczytaj również: Chwile grozy i policyjny pościg na ulicach Stepnicy. 23-latek jechał bez prawa jazdy i rozbił samochód. Ukradł kolejny samochód... i też go rozbił!
Aktualnie przy próbie zalogowania się na iPKO można przeczytać komunikat następującej treści:
"Trwają prace modernizacyjne. Serwis bankowości elektronicznej iPKO jest w tej chwili niedostępny. Przepraszamy za utrudnienia".
Przeczytaj również: Poważna awaria w ING Banku Śląskim. Nie działają płatności kartą, bankomaty i przelewy internetowe
W aplikacji natomiast pojawia się informacja:
"Błąd działania aplikacji. Wynik realizowanej operacji nie jest znany".
Klienci banku muszą dziś zatem uzbroić się w cierpliwość.