Awaria dotyczy głównie usług elektronicznych: aplikacji mobilnych czy dostępu do kont za pośrednictwem internetu.
Alior Bank
Przedstawiciele banku informują, że część klientów może mieć problem z dostępem do bankowości elektronicznej. Alior zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Przeczytaj również: Sto złotych mandatu za skrobanie szyb w samochodzie? Tak, to możliwe!
Bank Pekao
„Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej” – informuje Bank Pekao S.A.
Bank Millennium
„Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne” – komunikat o takiej treści opublikował Bank Millennium. I zapewnił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Przeczytaj również: Ewakuacja zakończyła się... na porodówce!
ING Bank Śląski
Problemy z dostępem do kont pojawiły się w poniedziałek około południa. „Między godziną 12:00 a 13:00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. W tej chwili nasze systemy działają” – zapewnia ING Bank Śląski.