Polecany artykuł:
Zwyciężczynią konkursu została Aleksandra Szwajda, która zaprojektowała logo - zdaniem komisji - "charakteryzujące się wysokim poziomem artystycznym spełniającym jednocześnie rolę marketingową oraz informacyjną".
Konkurs na zaprojektowanie logo marki Zrobione w Szczecinie został ogłoszony w grudniu ubiegłego roku i skierowany był do studentów Katedry Grafiki Projektowej na Wydziale Sztuk Wizualnych w Akademii Sztuki w Szczecinie. Łącznie do konkursu wpłynęły 32 prace, które zostały ocenione m.in. pod względem oryginalności i właściwości promocyjnych, łatwości zapamiętywania i rozpoznawania znaku.
Laureatka otrzymała nagrodę w wysokości 2000 złotych. Dodatkowo otrzyma zlecenie na przygotowywanie projektu podstawowej księgi znaku o wartości 2000 zł netto.
Marka "Zrobione w Szczecinie" przyznawana będzie oryginalnym szczecińskim produktom bądź usługom, które wyróżniają się najwyższą jakością i kreują pozytywny wizerunek miasta Szczecin. Marka ma na celu promowanie postaw gospodarczych i kreatywnych w mieście, kreowanie pozytywnego wyobrażenia o mieście i wzmacnianie szczecińskiej tożsamości oraz patriotyzmu lokalnego. Realizacja projektu "Zrobione w Szczecinie" jest jednym z elementów Drugiego Porozumienia Programowego dla Szczecina.