W głosowaniu internetowym wzięło udział 24,5 tysiąca osób. Jest to mniej niż w roku ubiegłym, gdy swoje głosy oddało blisko 30 tysięcy mieszkańców.
Chociaż miasto zapowiadało większą promocję dla SBO i nawiązało współpracę z platformą wspieram.tv, to jak mówią sami szczecinianie, wielu z nich w ogóle nie wiedziało o tym, że można głosować. Frekwencja okazała się więc niezbyt zadowalająca.
Przeczytaj również: Oko w oko z wilkiem. Niecodzienne spotkanie w Puszczy Bukowej [WIDEO]
W tym roku mieszkańcy mogli wybierać spośród 110 propozycji. Głosować można było przez Internet, w urzędzie miasta, centrach handlowych oraz w "budżetobusie" poruszającym się po ulicach Szczecina. Budżet przeznaczony na tegoroczną edycję wyniósł 9 milionów złotych.
Wyniki głosowania poznamy za kilka tygodni.