Fragment al. Wojska Polskiego pomiędzy pl. Zwycięstwa a pl. Szarych Szeregów jest osią procesu rewitalizacji Śródmieścia Szczecina. Mieszkańcy, przedsiębiorcy i miasto wspólnie próbują znaleźć sposób na ożywienie tej przestrzeni. Realizują wspólne pomysły w ramach projektu Słynna Aleja.
W projekt zaangażowały się znane szczecińskie marki, funkcjonujące w obrębie alei Wojska Polskiego: Kino Pionier, Bar Pasztecik, Galeria Ewy i Henryka Sawki, Atelier Mody Sylwia Majdan, pizzeria Piccolo, Bistro Seamor, Cukiernia Koch, biuro tłumaczeń mTłumaczenia i salon optyczny Sekret Optyk.
Wspólne działania mają rozsławiać aleję, przywracać jej dawne znaczenie w mieście oraz promować działalność samych marek, które nierozerwalnie związane są ze Szczecinem. Flagową imprezą promująca projekt jest Festiwal Marek.